Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

HIBÁS, GARANCIÁLIS TERMÉK BESZÁLLÍTÁSA

Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal elérhetőségeink egyikén a termék beszállításának egyeztetése kapcsán, mielőtt elküldené nekünk a terméket! A postai feladás vagy futárszolgálattal történő beszállítás esetén ne utánvéttel adja fel! Ebben az esetben nem áll módunkban a hibás terméket, illetve a csomagot átvenni. A meghibásodott termék visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia, amelynek visszatérítjük a költségét, amennyiben a reklamáció jogos volt. Abban az esetben, ha bevizsgálás után a termék hibátlanul működik, nem áll módunkban cserélni, illetve visszatéríteni a számlán szereplő végösszeget. A terméket a vevő saját postaköltségén küldjük vissza (utánvéttel). Természetesen egy jogos reklamáció esetén mi költségünkön szállítjuk Önnek a garanciálisan megjavított, vagy újra cserélt terméket.

 

Reklamáció kezelése

  • A Vevő egyoldalú keresete a Szállító felé, amely a kiszállított áru (minőségi és/vagy mennyiségi) hibáira vonatkozó felelősség jogérvényesítésére irányul. A reklamációt elektronikusan küldött e-mailben, írásos formában kell megvalósítani a panaszkezeles@profil-copy.hu címre.
  • A kiszállított áru nyilvánvaló (minőségi és/vagy mennyiségi) hibáira vonatkozó reklamációt az áru kézbesítését követő 2 munkanapon belül kell megvalósítani. A reklamációnak tartalmaznia kell a megrendelés vagy az ügyfél nevét és számát, a termék cikkszámát, a hiányzó mennyiségeket és/vagy az áru minőségi hibáinak pontos leírását.
  • A mennyiségi eltérésekre vonatkozó reklamáció elfogadását követően a hiányzó árut a lehető leggyorsabban, az első adandó alkalommal ki kell szállítani.
  • A megállapított minőségi hibákra vonatkozó reklamáció elfogadását követően, a hibás árut az első lehetséges alkalommal minőségileg megfelelő árura kell cserélni.
  • Az olyan hibákra vonatkozó reklamációt, amelyek a kiszállított áru használata során derülnek csak ki, szintén írásban kell bejelenteni a panaszkezeles@profil-copy.hu címre.

 

 A felelősségvállalás mellőzése

A Profil-Copy 2002 Kft. nem tud felelősséget vállalni a mindenkori webes katalógusának hibáiért és a webshopja üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért beleértve a számítógépes vírusok okozta károkat, elmaradt hasznot, adatvesztést, a használat kieséssel kapcsolatos károkat is.

Amennyiben garanciális ügyintézésre szorul, kérem az alábbi módon tegye azt:

  • Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal elérhetőségeink egyikén a termék beszállításának egyeztetése kapcsán, mielőtt elküldené nekünk a terméket!
  • Küldjön levelet nekünk: garancia@profil-copy.hu e-mail címre!

A levél tartalmazza az alábbiakat:

  •     vásárlást igazoló bizonylat (rendelés azonosító vagy számla másolata)
  •     termék megnevezése
  •     feltételezett hiba leírása

Amennyiben módjában áll, úgy csatoljon fényképet is az alábbiakról:

  •     termékről
  •     nyomtatási képről
  •     hibaüzenetről

 *A fényképek esetenként lehetőséget adnak arra, hogy anélkül elbíráljuk a garanciális igényét, hogy azt Önnek vissza kéne küldenie azt részünkre. Ezáltal lényegesen felgyorsíthatjuk az ügyintézési folyamatot!

A mágikus 5%-os lefedettség!

Gyakori jelenség, hogy a kedves ügyfél úgy véli/érzékeli kevesebbet nyomtatott a kellékkel, mint amennyire az hivatott lenne.

Kérem olvasson tovább erről!

Mit jelent az 5%-os lefedettség?

A gyártók ISO szabvány alapján, laboratóriumi körülmények között mért gyári adatokat adnak meg. Az 5%-os lefedettség annyit jelent, hogy egy A4-es oldalnak az 5%-át fedheti festék. A megadott oldalszámot sajnos nagyon sok tényező befolyásolja (betűméret és vastagság, képek, logok, karbantartáskor keletkezett tintaveszteség, stb...), ezért az oldalszámokat mindig az egyéni nyomtatási szokásokhoz mérten érdemes számolni. A példa kedvéért egy átlagos számla, kisebb logoval, kerettel és a szokásos tartalommal kb. 11%-os fedettséggel készül el (így a 3000 oldalas tonerrel kb. 1500 oldalt tudunk nyomatni). Az esetek többségében az sem számít valósnak, ha az új nyomtatókellékünket összehasonlítjuk az előzővel, hiszen általában nem ugyanazt az oldalt nyomtatjuk folyamatosan.

 

További példa tájékoztató jelleggel:

HP LaserJet Pro M404n nyomtató

  • FEKETE-FEHÉR NYOMTATÁSI SEBESSÉG (ISO, A4): Normál: Max. 38 oldal/p
  • Kelléke: HP CF259A [BK] 3K  (3000 oldal A4, 5%-os lefedettség mellett)

Ez azt jelenti, hogy percenként 38 oldalt képes az eszköz nyomtatni.

11%-os átlag fedettséggel ez azt jelenti, hogy akár 40perc alatt kifogyhat a kellékből a festék.

A kellékekre vonatkozó garancia nem érvényesíthető az alábbi esetekben

 

Nem minősül garanciális problémának:

  • Az utángyártott tonerek, tintapatronok esetében előfordul, hogy a patron telítettségét nem a valóságnak megfelelően mutatja a nyomtató szoftvere. Ez nem befolyásolja a termék kapacitását.
  • A "100%-os megoldás mindig az eredeti kellék. Vásárlás előtt mindig mérlegeljen, hogy hajlandó-e kompromisszumokat kötni a kedvezőbb árért cserében.
  • A töltöttségi szint jelzése helytelen, de ettől függetlenül a nyomat elkészül és a minősége megfelelő
  • A termék külső sérülése, garancia címkék eltávolítása vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodáskor
  • A kellék átalakítása, módosítása és újratöltése esetén, továbbá az ebből eredő károkra (pl.: belefolyik a tinta a nyomtatóba)

 

NYOMTATÓK ÉS EGYÉB IRODAI KÉSZÜLÉKEK GARANCIA FELTÉTELE, ÉRVÉNYESÍTÉSE

  • A javítás helye és részletes feltételei a készülékekhez mellékelt jótállási jegyen/garancialevélen van feltüntetve.
  • Minden esetben szükséges a vásárlási bizonylat (számla vagy nyugta) és kitöltött garancialevél megléte.
  • A nyomtatókban eredeti és nem üres kellék(ek)nek kell lennie!
  • A szervizbe történő beszállítás a vevőt terheli, kivéve ahol a szerviz vállalja a beszállítást.

HIBÁS, GARANCIÁLIS TERMÉK BESZÁLLÍTÁSA

  • Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal elérhetőségeink egyikén a termék beszállításának egyeztetése kapcsán, mielőtt elküldené nekünk a terméket! A postai feladás vagy futárszolgálattal történő beszállítás esetén ne utánvéttel adja fel! Ebben az esetben nem áll módunkban a hibás terméket, illetve a csomagot átvenni. A meghibásodott termék visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia, amelynek visszatérítjük a költségét, amennyiben a reklamáció jogos volt. Abban az esetben, ha bevizsgálás után a termék hibátlanul működik, nem áll módunkban cserélni, illetve visszatéríteni a számlán szereplő végösszeget. A terméket a vevő saját postaköltségén küldjük vissza (utánvéttel). Természetesen egy jogos reklamáció esetén mi költségünkön szállítjuk Önnek a garanciálisan megjavított, vagy újra cserélt terméket.
  • Az Ön által visszaküldött csomagra legyen kedves feltüntetni a következőt:  GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS

 

TÉVESEN RENDELT TERMÉK CSERÉJE

    A tévesen megrendelt terméket, első sorban bontatlan csomagolásukban tudjuk kicserélni. Ezzel kapcsolatban mindenképpen egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.

Keresés